sobota, 18 maja 2019

Baby Cleaner issodry.com

Hej sobota z pewnością kojarzy Wam się z porządkami, ja w sobotę przeważnie pracuję ale dziś udało mi się nadgonić codzienne porządki po mojej 2 letniej córce. 
Każda mama bądź tata wie że sprzątanie bałaganu po dzieciach to nie lada wyzwanie.
Kurz pojawiający się na mebelkach, zabawkach czy innych rzeczach to chleb powszedni . Aby pomóc w sprzątaniu przestawiam Wam środek który pomoże w porządkach drogie mamusie i tatusie.  



ISOKOR Baby Cleaner ekologiczny płyn do dezynfekcji zabawek i mebli dziecięcych. Doskonale myje i dezynfekuje wszystkie powierzchnie, z którymi dziecko ma kontakt. Wyprodukowany w 100% ze składników naturalnych. Posiada unijny atest PZH i Certyfikat antybakteryjności. Dziecko może dotykać mebli i bezpiecznie się bawić zabawkami bezpośrednio po myciu. Idealnie nadaje się do mycia: mebli dziecięcych, łóżeczka, przewijaka, krzesełka do karmienia, nocnika, zabawek. Można nim prać wózek, fotelik samochodowy, jak również maskotki. Bardzo dobrze radzi sobie z uporczywymi plamami, min. po mleku, soku, moczu.

Właściwości:

  • bezpieczny dla małych dzieci
  • antybakteryjny
  • 100% naturalny
  • ekologiczny
  • nie wymaga spłukiwania
  • delikatny, pomarańczowy zapach
  • 100% biodegradowalny
Przeznaczenie:
  • szafki, komody
  • łożeczka, kołyski
  • krzesełka do karmienia (plastikowe i drewniane)
  • przewijaki na łożeczko
  • zabawki
  • nocniki i nakładki na sedes
  • pojemniki do przechowywania zabawek
  • dywany, maty edukacyjne
  • foteliki samochodowy
  • wózki dziecięce, spacerówki
  • jeździki, pchacze

Kuchnia ulubiona zabawka mojej córki :) 
____________________________________

Nadaje się przede wszystkim do mycia mebelków <3 

________________________________________________

Mebelki dziecięce mojej chrześnicy umyte na błysk :) 



Uśmiech dziecka najważniejszy :) 
Polecam ten środek 

możecie go kupić na stronie :



7 komentarzy:

  1. Taki produkty gdy ma się dziecko to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo! Ja jeszcze dzieci nie mam, ale pokaże wujkowi może będzie zainteresowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki płyn byłby idealny do oczyszczenia zabawek mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  4. O zobacz to jest coś dla mojego chrzesniaka koniecznie muszę pokazać ten post mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że to świetny produkt do czyszczenia zabawek .

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w domu też sobota to dzień porządków. Razem z żoną 2-3 godziny i mieszkanie posprzątane. A to na pewno dzięki temu, że wspólnie działamy. Co do środków czystości to zobacz tutaj po jakie marki warto sięgać. To są sprawdzone domowe środki, skuteczne, ogólnodostępne i w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...