niedziela, 10 czerwca 2018

Always Infinity Projekt TRND :)




Parę dni temu otrzymałam paczuszkę z produktami dla ambasadorów marki Always dzięki firmie www.trnd.pl . Mamy tu jedną paczuszkę dla mnie :) oraz 12 zestawów po dwie podpaski do rozdania innym kobietą :) Jestem bardzo szczęśliwa , że mogę brać udział w tym projekcie zapowiada się mega ciekawie! :)

Wstępne zapoznania się z podpaskami :


Każda podpaska jest zapakowana indywidualnie w pudełku dzięki czemu możemy ją wziąć ze sobą wszędzie. Nie martwiąc się o zabrudzenie jej. 



Podpaska posiada dwa paski z klejem dzięki którym łatwo ją przymocujemy do majtek. Podpaska się nie przemieszcza i nie musimy się martwić że przeciekniemy gdzieś obok niej. 




Dzięki swoim właściwością wlany płyn nie rozlewa się na całej podpasce jest w jednym miejscu. Wlałam ok pół kieliszka (dużego)  aby sprawdzić czy podpaska nie przeciekła a jest naprawdę cienka. Można by ją porównać do zwykłych wkładek jakich używam na co dzień. Jest prawie nie wyczuwalna i doskonale chroni w tych dniach. Polecam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...