niedziela, 22 grudnia 2019

SOKI SPORT FOOD


Cześć kochani zaraz Święta , więc dla tych którzy jeszcze nie kupili prezentu a szukają czegoś innego mam fajną propozycję a mianowicie Detoks z sokami Sport Food https://www.sportfoodsoki.pl/ . Mój detoks jest jednodniowy w skład zestawu wchodzi 5 soków każdy o innym składzie i innej nazwie. Jak już jesteśmy przy nazwach to są po prostu super! Detoks ma na celu oczyszczenie organizmu z zalegających w nim toksyn oraz pozbycie się nadprogramowych kilogramów. Specjalne kuracje sokowe przygotowane przez dietetyków , zastępują stałe posiłki w ciągu dnia , pijąc je w określonych odstępach czasu odciążamy układ trawienny i wspomagamy metabolizm. Owocowo- warzywne soki Sport Food to również idealny sposób na uzupełnienie witamin i mikroelementów oraz poprawę samopoczucia. A teraz poznajcie bliżej moje soczki :)

PIĘKNA SKÓRA







_______________

SZCZUPŁA TALIA


____________________

ELIKSIR MIŁOŚCI 


___________________________

WIECZNA MŁODOŚĆ



________________

ŚWIĘTY SPOKÓJ 


Sami przyznacie że nazwy są zabójcze <3 wracając do soków moim ulubionym smakiem stała się "szczupła talia " ciekawe dlaczego :D Mój mąż po skosztowaniu stwierdził że "wieczna młodość" to by mu się przydała :D
Pakiet jednodniowy odpowiada wartości energetycznej - ok. 1100 kcal. Jednodniowa dieta sokowa jest w szczególności przeznaczona dla osób przemęczonych chcących wprowadzić do swojej diety warzywa i owoce. 


Do każdego zestawu jest dołączona instrukcja jaki sok o której należy wypić :) Te soki są naprawdę świetne koniecznie musicie je wypróbować :)
https://www.sportfoodsoki.pl/

W ofercie jest bardzo dużo zestawów :)

14 komentarzy:

  1. Fajna forma, na oczyszczaenie organizmu z toksyn. Soki mają dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O sokowym oczyszczaniu już czytałam sporo, ale sama go jeszcze nie zastosowałam. Może kiedyś się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbowałabym takich soczków! <3 Myślę, że to fajna forma oczyszczenia, a także dostarczenia potrzebnych witamin.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że takie soki to coś dla mnie, nie dość, że witaminy to jeszcze samo zdrowie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam przyjemność sprawdzać te soki i byłam nimi bardzo zachwycona każdy mi smakował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie soczki, sa smaczne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tych sokach, ale chętnie przetestuję, po świętach przyda się takie oczyszczenie organizmu :).

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepyszne są te soczki! :)
    Wesołych Świąt ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna seria! ALE - nie przepadam za sokami warzywnymi. O ile te owocowe wypiłabym nawet teraz, do pozostałych chyba bym się nie przekonała. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie skusiłabym się na taki jednodniowy detoks :) Życzę zdrowych, wesołych świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej kusi mnie ta szczupła talia, bo najbardziej odpowiada mi jej smak :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. chociaż wszystkie mają bardzo kuszące nazwy ;-) a skład i kolory to dawka pełna zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbowałabym tych soków :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020 :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...