wtorek, 3 grudnia 2019

Między nami kobietami problemy intymne :)



Hej kochani w ten piękny śnieżny dzień chciałabym poruszyć temat , który niestety do tej pory krępuje większość kobiet a mianowicie - higiena intymna.
Od higieny intymnej wszystkie się zaczyna tak naprawdę gdy o nią nie dbamy dochodzi do częstych wrednych infekcji , których nie lubimy. Okolice intymne to miejsce chyba jedno z najbardziej czułych na kobiecym ciele i najbardziej narażonym na bakterie.
Gdzie i kiedy jesteśmy narażeni na bakterie , które spowodują w większości przypadków niemiłe i bolesne dolegliwości ?
To np basen , sauna, sale ćwiczeń, po operacjach ginekologicznych, po porodzie , w ciąży. Mój obecny stan to ciążą i wiem doskonale co to stany zapalne, ból, pieczenie, swędzenie aby nie skończyło się antybiotykiem staram się zaradzić temu np dzięki produktom , które mogę używać przy codziennej kąpieli .
Tutaj przychodzę do wasz fajną fizjoemulsją Mucovagin , która polecana jest do codziennej pielęgnacji - nie tylko zapobiega powstawaniu stanów zapalnych ale też gdy już są pomaga w ich szybkim pozbyciu się w szczególności po porodzie lub operacjach ginekologicznych.
Ja używam jej na co dzień i widzę poprawę .
Mucovagin składniki : drobnocząsteczkowy kwas hialuronowy (BASHYAL), oktenidyna, pantenol, alantoina, kwas mlekowy, gliceryna. 

Jednak gdy stan zapalny pochwy już zawitał mam dla was żel Trivagin , który  łagodzi podrażnienia, pieczenie ,świąd, nawilża i przywraca barierę ochronną w pochwie.

Trivagin składniki : Prebiotyk, polidokanol, kwas mlekowy, rhamnosoft® HP ,kwas hialuronowy.

Te dwa produkty to mój must have w łazience ale również w kosmetyczce podczas wyjazdów np na wakacje nigdy nie wiemy kiedy zawita do nas problem.

Kochane nie bójcie się o tym głośno mówić to Nasze ciało i nie możemy być cicho! Każda z nas zasługuje na odpowiednią pomoc przy tym problemie. !



9 komentarzy:

  1. Super że odważyłaś się na poruszenie takiego tematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie tych dwóch produktów. W przypadku podrażnień robię napar z ziół z książki O. Klimuszki. Jeżeli chodzi o żel mam swój ulubiony. a Jaki Mucogavin ma skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki aktywne:

      drobnocząsteczkowy kwas hialuronowy (BASHYAL)
      oktenidyna
      pantenol
      alantoina
      kwas mlekowy
      gliceryna :)

      Usuń
  3. U mnie niestety śniegu brak, wczoraj trochę popadało, jednak rano już nie było śladu. O tych produktach już słyszałam, jednak sama nie miałam okazji wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stolicy bez śniegu, a produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczęłam takich płynów używać bez przekonania, ale kiedy zobaczyłam zmianę to już chętniej przyglądam się takim kosmetykom i korzystam z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Higiena intymna jest niesamowicie ważna, sam przekonałam się o tym, gdy po stosowaniu płynów odczułam wyraźną różnicę. Chętnie wypróbuję przedstawione przez ciebie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie miałam tych produktów, ale słyszałam. U mnie jak jest jakiś problem pomaga najtańszy krem bez recepty Clotrimazolum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli dokuczają Wam infekcje intymne to szczerze polecam stosować probiotyk ginekologiczny https://mamabezrecepty.pl/probiotyk-ginekologiczny/ . Podrażnienia, infekcje, dolegliwości są często spowodowane nieprawidłową florą bakteryjną pochwy. Z pomocą probiotyku można to zmienić.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...