środa, 11 grudnia 2019

DROGERIA OLMED I JEJ SKARBY :)


Hej chciałabym Wam przedstawić parę produktów , które dostałam w paczce od https://www.drogeriaolmed.pl/ . Jest to drogeria internetowa i ma bardzo szeroki asortyment :)

________________


Emolium Dermocare 3w1  to płyn do kąpieli, żel do mycia, szampon w jednym to produkt który powinna mieć każda mama w swojej łazience. Stworzony dla delikatnej, wrażliwej skóry od 1 miesiąca życia. Dokładnie myje i oczyszcza całe ciało i włosy. Dodany do kąpieli delikatnie się pieni moja Oliwia uwielbia kąpać się w pianie. Emolium Dermocare nawilża skórę, niweluje i chroni przed podrażnieniami. Włosy po umyciu są puszyste, błyszczące, łatwo się je rozczesuje. Łagodzi świąd zawiązany z suchością skóry. Dla mnie to produkt idealny dla mojej córki ♥️
Pojemność : 400ml

https://www.drogeriaolmed.pl/product-zul-74553-EMOLIUM-Dermocare-3w1-Plyn-zel-i-szampon-400-ml.html


____________________________


Propozycja od @ziaja.polska seria GdanSkin woda& skóra. Krem do rąk nawadniający skóry z ekstraktem z czarnej perły. BardZo lubię serię GdanSkin nie tylko za zapach ale za efekty po stosowaniu produktów. Krem dobrze nawilża, wchłania się natychmiast, i działa długo. Wystarczy raz dziennie go stosować. Moje dłonie przeszły dobra regeneracje w krótkim czasie. Ten krem jest po prostu świetny:) 
___________________________


 

Błyszczyk do ust Generation Plump&Shine 060 Sparkling Coral od @catrice.cosmetics . Błyszczyk ma fajny lekki świecący czerwono - różowy kolor (jak na zdjęciu) Zawiera perłowe drobinki odbijające światło, co zapewnia optyczne powiększenie ust 
 Nie klei się na ustach, jest dość trwały jak na tego typu produkty.  Ja ostatnio dawno błyszczyków nie używałam ale ten jest w sam raz dla mnie ❤️  

_________________________


 Korektor pielęgnacyjny w sztyfcie od firmy Lavera , mój kolor to 01 IVORY . Fajnie zakrywa niedoskonałości, można go nakładać na całą twarz też. Przeznaczenie do każdego rodzaju cery. Pamiętajcie że korektor musi być jaśniejszy od podkładu. Dodatkowa funkcją tego korektora jest odżywienie twarzy cover&care. Jest to naturalny produkt .


______________________________________


Kolejny fajny produkt który mogę testować to oczywiście balsam do ust. Nie może go na taką porę roku zabraknąć 👍 Balsam jest w małym okrągłym pudełeczku zmieści się nawet do większego portfela. Balsam skutecznie nawilża, dzięki zawartości wyciągu z liści aloesu głęboko odżywia, a dodatkowo olej z pestek winogron wygładza ich powierzchnię i łagodzi podrażnienia zapobiega wysuszaniu i pękaniu ust, zapewniając im skuteczną ochronę zawiera oliwę z oliwek, witaminę E oraz filtr SPF 15, które chronią usta przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i promieni UVB. 


Koniecznie zajrzyjcie do Drogerii Olmed na pewno znajdziecie coś dla siebie :)

11 komentarzy:

  1. Znam tą drogerię, ale jeszcze nie robiłam zakupów u niej. Dostałaś bardzo fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam drogerii, ale podobają mi się Twoje łupy. Najbardziej interesuje mnie Emolium, tutaj chętnie bym przetestowała ten płyn. Co do błyszczyków to nie używam ich, zazwyczaj jest to balsam z EOS, lub masełko z Natural Side. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczuszka, o drogerii jednak pierwszy raz słyszę. Na zimę balsam jak znalazł, na pewno się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogerii nie znam, ale chętnie zapoznam się z ich asortymentem

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam jeszcze tej drogerii a więc chętnie luknę na ich asortyment!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki zapowiadają się fajnie. Warto coś wybrać dla siebie z ich sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jak jeden sklep ma wszystkie rodzaje kosmetyków od pielęgnacji po kolorówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nigdy nie słyszałam jeszcze o tej drogerii, ale chętnie do niej zajrzę, bo widzę, że mają całkiem ciekawe produkty w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk ma fajny kolor, kiedyś kochałam błyszczyki. Obecnie wole pomadki. ;) O tym Emolium słyszałam same pozytywy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji zamawiać niczego z tej drogerii, ale po Twoim wpisie chętnie zapoznam się z jej pełną ofertą i asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie znam tej drogerii, z Emolium miałam kiedyś żel pod prysznic :) Ładny ten błyszczyk, kolorek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...