niedziela, 8 kwietnia 2018

La Roche-Posay Lipikar

Dziś w ten piękny dzień przedstawię Wam moich ostatnich codziennych przyjaciół. 
Są nimi Lipikar Baume AP+ i Lipikar Syndet AP + .

Zaczniemy od kremu myjącego bo przeważnie to najpierw jego używam :) 


Dostałam go do przetestowania w jednej z akcji rodzin Lipikar.
Krem myjący ma konsystencje bardziej kremową niż zwykły żel tak jak w nazwie , jest wydajny, łatwo się go rozprowadza a zarazem łatwo zmywa po umyciu skóra już zostaje nawilżona w pewien sposób. Jedynym minusem może być zapach pachnie bardziej jak lek niż wszystkie inne substancje myjące które posiadałam czyli niezbyt miło. Cena waha się w granicach 50 zł .






Moim drugim przyjacielem stał się balsam uzupełniający , którego po prostu uwielbiam! Jest ze mną rano i wieczorem zawsze kiedy go potrzebuję. Konsystencja pół balsam pół maść dzięki czemu się nie rozlewa i bardzo łatwo i szybko się go rozsmarowuje. Wchłanianie parę sekund!  Tutaj zapach jest dużo ładniejszy niż wyżej. Jest nie zbyt ostry wręcz niewyczuwalny .  Balsam bardzo mocno nawilża dosłownie każdą partie ciała.  tutaj cena już wyższa średnio 80 zł i więcej ale warto! 


Całej serii używa cała Moja rodzinka ;)
Ten zestaw z pewnością odczaruje problemy skórne każdego z was!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...