niedziela, 15 kwietnia 2018

Bebble produkty dla dzieci - Krem na odparzenie oraz balsam do ciała.




A to pozostałości po próbkach jakie otrzymałam od firmy Bebble Polska . 
Mamy tutaj krem na odparzenia, który polecam. Jest wydajny, nie powoduje alergii skórnych, ma konsystencje którą bardzo szybko można rozsmarować tutaj duży plus bo wcześniejszy krem zanim rozsmarowałam to minęło trochę... A już nie wspominając o umyciu miejsca chusteczka nawilżająca i późniejszym nakładaniu kremu trzeba było czekać aż wyschnie tutaj tego nie ma możemy śmiało rozprowadzić krem zaraz po przemyciu chusteczką. 
Odparzenia znikają szybko :) Dużym plusem jest zapach który towarzyszy tym kosmetykom jest łagodny ale bardzo przyjemny.

Drugi jest balsam do ciała, który również nie spowoduje u dziecka alergii skórnych, również jest wydajny taka mała saszetka wystarczyła mi na całe ciałko mojej 9 miesięcznej córki (większe dziecko więcej kremu :p) ma konsystencje pół balsamu pół maści dla mnie super po aplikacji się nie rozlewa i bardzo szybko wchłania no i ten zapach <3 Balsam oczywiście dobrze nawilża skórę. Bebble Polska bardzo dziękuję za możliwość testowania.

Kosmetyki są dostępne pod adresem https://zdrowiewita.pl/
Mamy tu również kosmetyki dla kobiet w ciąży lub po np krem na rozstępy. 

Oferta sklepu jest dość szeroka dlatego zapraszam wszystkich ;)

Ps. Za parę dni dodam recenzję żelu do mycia :) 


A tu cała kolekcja którą otrzymałam :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...