niedziela, 19 stycznia 2020

Charlotte Link - Czas Burz


Kochani propozycja od Charlotte Link " "Czas Burz" tom 1 wielopokoleniowej sagi ,która odpowiada o niezłomnej sile charakteru kobiet z rodziny Dombergów . Każda z nich musi zmierzyć się z trudną miłością, przeciwnościami losu, swoimi słabościami. ❤️

Tom 1 "CZAS BURZ"
....Osiemnastoletnia Felicja wiedzie spokojne życie w rodzinnym majątku w Prusach Wschodnich. Dumna i uparta dziewczyna nie interesuje się światem polityki, do którego mimowolnie wprowadza ją jej przyjaciel Maksym. Między młodymi rodzi się uczucie, ale chłopak marzy, by poświęcić swoje życie dla socjalistycznych ideałów. Dlatego odrzuca Felicję i opuszcza Prusy, aż w końcu trafia do ogarniętej rewolucją Rosji.
Rozczarowana dziewczyna wychodzi za przystojnego przedsiębiorcę z Monachium, Alexa Lombarda. Ten trudny człowiek kocha swoją żonę, ale silne osobowości małżonków nie pozwalają im się porozumieć. Gdy wojenne koleje losu znowu stawiają na drodze Felicji Maksyma, ta – targana emocjami i dawnym uczuciem – podejmuje decyzje, które mogą zaważyć na jej przyszłości…


W książce znajdziecie trochę przygody, polityki, miłości, codziennego życia.

Jest to bardzo fajna wciągająca książka :) 

https://www.znak.com.pl/ksiazka/czas-burz-charlotte-link-163786

12 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze tej książki :) przygoda, polityka, miłość hmm faktycznie może wciągać ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawie, lubię czasem przeczytać tego typu książkę. Taki trochę inny świat, Rosja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze czytać tej książki, wydaję się być wciągającą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mogłaby mnie wciągnąć, więc chętnie się nią zainteresuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam okazji czytać tej ksiązki, ale może się kiedyś skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale koniecznie muszę się rozejrzeć jak będę w księgarni. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. autorka gdzieś mi się obiła o oczy, ale nie znam jej twórczości, myślę jednak, że warto dać jej szansę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodatko sam opis jest przyciągający, trudne czasy i wielka miłość :-) ( to wyżej to też ja, tylko się nie przelogowałam ;-))

      Usuń
  8. Słyszałam o niej :) ostatnio szukam fajnej, luźnej książki dla relaksu, bo zazwyczaj jak nie zawsze czytam książki typowo psychologiczne, naukowe hah
    Zapraszam 🙂
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jest wciągająca, to chętnie przeczytam, bo lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię książki Charlotte Link - na pewno wysłuchałam audiobooka "Decyzja" i jeszcze jednego, którego tytułu teraz nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planach przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...