niedziela, 20 października 2019

Woda Micelarna Polka Z Natury Piękna



 Hej kochani trochę mnie tu nie było ale to przez awarię komputera , a na komórce wybaczcie ale nie lubię pisać długich tekstów.
Dzięki ambasadorka-kosmetyczna miałam możliwość przetestowania jednego losowo wybranego produktu z firmy polkaZNaturyPiękna . W moim przypadku jest to woda micelarna.
Muszę przyznać że pierwszy raz używam tzw. wody micelarnej jest to połączenie wód termalnych i miedzi. Już przy pierwszym użyciu sprawiła mi wielką niespodziankę .


Woda ma lekki przyjemny zapach, jest bardzo wydajna. Doskonale czyści skórę przy okazji nawilżając . Po umyciu skóra jest czysta, nawilżona i miękka jakbyśmy nałożyli na nią od razu krem.
Woda micelarna nadaje się do oczyszczania całej twarzy . Doskonale usuwa makijaż. Ta woda jest polecana szczególnie do skóry dojrzałej i zmęczonej po 30 już niestety tak jest :D

Polka z Natury do Piękna a raczej jej produkty zostały zainspirowane kobiecą naturą - piękną naturą do stworzenia produktów na bazie naturalnych surowców które nas otaczają.
/Woda micelarna jak i inne produkty tej firmy zostały stworzone w 100% z naturalnych składników, nie są testowane na zwierzętach.

Po pierwszym produkcie osobiście polecam tę firmę i na pewno skorzystam z innych produktów!

Miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej marce A woda micrlarna to coś nowego :) ciekawy produkt I chętnie to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nic nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej firmie. Również nie lubię pisać postów na telefonie czy tablecie. Nie mogę wtedy ustawiać zdjęć jak chce.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo coś dla mnie, skoro polecasz po 30 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a dodatkowo bardzo ładne opakowanie, takie proste i klarowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiekowo się nadaję ;) A do tego uwielbiam płyny micelarne, są takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie słyszałam o tej firmie, ale na pewno chwali się naturalność jej produktów i nietestowanie na zwierzętach. Do demakijażu najczęściej używam chusteczek lub mleczka, wkrótce wody micelarne też się zdarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale nazwa przyciągająca!

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...