wtorek, 30 lipca 2019

Suchy olejek z drobinkami złota od Nature Queen





Hej kochani! Właśnie korzystam z moich 2 dni wolnego i nadrabiam recenzje ;) Dzisiaj na tapecie Suchy olejek z drobinkami złota od mojej ulubionej firmy NATURE QUEEN . Bardzo lubię tę firmę bo żaden z ich produktów nigdy mnie nie zawiódł , produkty są 100% naturalnego pochodzenia a efekty po ich użyciu są super! Dlatego jestem bardzo szczęśliwa że mogę testować kolejny produkt czyli suchy olejek z drobinkami złota.

Dzięki zawartym drobinkom złota olejek sprawia że nasza letnia opalenizna jest bardziej podkreślona. Czyli to co tygryski w lato lubią najbardziej ! Ale ma też wiele innych funkcji m.in. :


  • Nawilża
  • Odżywia i wygładza skórę
  • Chroni przed czynnikami zewnętrznymi
  • Chroni przed nadmierną utratą wody

Olejek bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia skóry tłustej. Dla mnie to absolutny must have na lato i nie tylko! 


7 komentarzy:

  1. Extra produkt, suchy wiec nie bd się kleił 😇

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładnie wygląda na skórze :) Choć ja za drobinkami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokochałam ten olejek już po pierwszym psiknięciu złotą mgłą! <3 Na skórze prezentuje się bardzo naturalnie, bez przesadzonego efektu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny do ciemnej opalenizny. I ten boski zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo ciekawie zapowiada się ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo mnie nim zainteresowałaś. Uwielbiam tego typu produkty, idealnie właśnie na lato! Na pewno będę miała go na uwadze przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...