sobota, 22 czerwca 2019

Hity od Creightons

BALSAM DO CIAŁA 


Mój ulubiony balsam do ciała od firmy @creightons_polska . Każdy zawsze najpierw mówi o efektach wydajności itp ja zacznę od połączenia maliny z granatem dającego nieziemski zapach ❤️ Zapach jest idealny na letnie dni i nie tylko chce się go zjeść! W dodatku utrzymuje się dość długo na skórze. Z tą firmą zetknęłam się pierwszy raz ale na pewno nie ostatni. Wracając do balsamu dobrze i szybko nawilża skórę, pozostawiając ją gładka, miękka, bardziej elastyczna, szybciutko się wchłania, i działa niemal natychmiast. Jest bardzo wydajny a dzięki aplikacji za pomocą pompki możemy bardzo szybko go użyć 😍
Musicie poznać ten balsam!
___________________________


ŻEL POD PRYSZNIC 

Kremowy żel po prysznic o zapachu maliny i granatu. Również cudownie pachnie! Zapach powoduje że kąpiel stoję się wielką przyjemnością. Żel idealnie nawilża skórę, nie podrażniając jej. Jest bardzo wydajny , dobrze się pieni. Polecam Wam ten żel! 



Tern duet jest idealny <3 

4 komentarze:

  1. Ranu ale musi ten duet pięknie pachnieć :-) samo opakowanie przyciąga wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie samo w sobie już kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No z chcecie bym poznała te produkty wyglądają całkiem fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Ale świetna szata graficzna! Z chęcią przetestowałabym te produkty! Gdzie je kupię?

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...