poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Peeling enzymatyczny oraz płyn micelarny H2O od Dermedic


Płyn micelarny H2O 200 ml

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
  • -Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • -Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
  • -Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
  • -Nie podrażnia oczu
  • -Przebadany okulistycznie
  • -Hypoalergiczny

Peeling enzymatyczny

Składniki aktywne: Woda termalna, Kompleks Kwasów AHA i L-argininy (6%), Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Alantoina
  • Delikatnie złuszcza martwy naskórek
  • Udrażnia drogę dla działania kosmetyków pielęgnacyjnych
  • Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny
  • Nie wysusza skóry
  • Bez konieczności zmywania skóry po zabiegu
  • Hypoalergiczny
_________________________________________________________________________________


Mój zestaw od @dermedic_polska peeling enzymatyczny oraz płyn micelarny H2O to para idealna do codziennej pielęgnacji. Peeling usuwa martwe warstwy naskórka, dzięki czemu kosmetyki pielęgnacyjne mają lepszą drogę do dogłębnego nawilżenia. Skóra po zmyciu jest oczyszczona, matowa. Dla mnie super.
Płyn micelarny możemy używać do zmywania makijażu, do delikatnego oczyszczenia twarzy po aplikacji skóra pozostaje czysta i świeża.
Płyn jest bezpieczny dla oczu nie podrażnia ich. Nadaje się dla osób z wrażliwa skóra. Dodatkowo nawilża oczyszczoną skórę. Duet idealny :)


4 komentarze:

  1. Kiedyś muszę wypróbować 😊jak tylko zużyje swoje zapasy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, chętnie bym zapoznała się z tym idealnym duetem. Jak wykorzystam swoje zapasy to chętnie sięgnę po coś od Dermedic. Przyznam, że nigdy nie miałam nic z tej firmy. Po Twoich pięknych zdjęciach i tak świetnej opinii, chyba się skusze 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam płyn micelarny, niestety nie polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo idealny dla mnie! Muszę wybrać się do sklepu. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...