wtorek, 22 stycznia 2019

BODY BOOM PEELING


Z pewnością każda z Was ma jakiś swój ulubiony peeling jedni mają tańsze ( wcale nie znaczy gorsze ) jedni droższe ale na pewno każda lubi coś na cellulit. 
Zawsze się wstrzymywałam z tym peelingiem wydawał mi się za drogi za parę ziarenek kawy pomieszanej z czymś jeszcze... 
Jednak pewnego dnia udało mi się dostać miniaturki w Lidlu z 3.5 zł ;) Taka miniaturka starcza mi na ok 3 razy na uda oraz pośladki.
Po stosowaniu zauważyłam że skóra robi się bardziej jędrna, elastyczna mniej podatna na cellulit. 
Cellulit nie znikł całkowicie ale struktura skóry w tych miejscach zrobiła się dużo lepsza a cellulit mniej widoczny. Tak więc nie bójcie się kupić sobie tego peelingu szczerze go polecam! :) 


2 komentarze:

  1. akurat jeszcze nie miałam okazji testować peelingów z tej firmy !! może się kiedyś skuszę :) teraz próbuje do końca zużyć peeling z LOVE YOUR BODY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się z nim miałam wersję bananową, mango oraz kokos :)

    OdpowiedzUsuń

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...