wtorek, 4 grudnia 2018

Podravka i Ofemin.pl!



Ostatnio dzięki Ofemin.pl miałam szczęście testować przyprawy z firmy Podravka . Znalazła się w wśród nich kostka rosołowa jak na zdjęciu wyżej.  Ta kostka to prawdziwe cudo dzięki nie rosół jest idealnie doprawiony i taki smaczny jak u babci :) 



Jeżeli lubimy akcent czosnku w potrawach tak jak ja możemy użyć dodatkowo Vegety Natur z czosnkiem. Dzięki tej przyprawie miałam wrażenie ze czosnek jest w naturalnej postaci w kawałeczku jest bardzo mocna, A przede wszystkim naturalna. 




Na koniec przyprawa do mojego kochanego kurczaka , którego uwielbiam jest to mój najlepszy przysmak mięsny. I lubię go bardzo przypieczonego w piekarniku. Ktoś może stwierdzić że dużo przyprawy ale ja właśnie takiego lubię :) Dzięki przyprawie kurczak jest soczysty , miękki idealnie doprawiony! Cud miód!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...