sobota, 19 maja 2018

SOTIN 130 Cleaner - środek do czyszczenia kabin natryskowych



SOTIN 130 Cleaner - środek do czyszczenia kabin natryskowych 



Cześć dzisiaj opowiem wam o moim nowym przyjacielu , którego dostałam do przetestowania w klubie Ambasadorów Sotin . 
Sotin 130 jest to środek który pomoże Wam z brudną szybą od prysznica, chyba każda z nas ma z tym problem bo zwykłe płyny do okien rady nie dają. 
Zacznijmy od stanu przed umyciem... 




Jak widzicie szału nie ma, przez parę miesięcy się nazbierało a umyć się nie dało.

Sotin 130 uleczył moje zmartwienia związane z tym tematem. 

Na początku spryskujemy szybę preparatem aplikujemy w zależności od stanu brudu pryskamy go więcej lub mniej. U mnie było tego więcej,
Preparat mimo iż zawiera alkohol nie pachnie jakoś intensywnie i nie szczypie w oczy i w nos.
Jest też dość wydajny. 
Łatwo się rozprowadza na szybie za pomocą szmatki najlepiej z mikrofibry. I właściwie po rozprowadzeniu i wcieraniu produktu można szybę już zostawić ale dla lepszego efektu proponuję przejechać szybę płynem do szyb. Szyba po umyciu dwoma preparatami jest błyszcząca i ma dużo lepszy efekt.

Efekty : 




Z czystym sumieniem mogę polecić preparat Sotin 130 do mycia kabin natryskowych oraz dla dopełnienia efektu Sotin G 140 do mycia szyb. 






1 komentarz:

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...