czwartek, 8 marca 2018

Małe a tak cieszy :)



Peeling do ust firmy Evree poziomkowy dla mnie super wygładza usta w parę sekund ;)
 W dodatku ten zapach cudny! Małe a tak cieszy! 


Kolejny peeling tym razem do rąk przy małym dziecku odrobina relaksu dla moich dłoni mi się przyda :) Do tego maska jako część 2 i dłonie jak nowo narodzone :) 


Lidlowa firma  " Cien " niby tania ale całkiem dobra maseczka na twarz odpręża i czułam jakbym miała mleko na twarzy :P do tego maska wygładzająca do włosów używała moja mama włosy wygładzone w 100%  z okazji dnia kobiet nie tylko maseczki były 50 % tańsze :) 


To na dziś tyle małe a cieszy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klocki Plus Plus

 Hej pogoda typowo jesienna , zabawa na dworze odpada ewentualnie szybko spacer ;) dlatego zajęcia dla mojej córki przeniosłam do domu . Zab...